Rosa de levensgenieter

Haar naam is Rosaline maar wij mogen haar Rosa noemen! 😉 Ze woont in een gezellig knus huisje in Amsterdam en is 29 jaar. Rosa is fulltime levensgenieter! Ik heeft van haar hobby (inderdaad; sex) haar werk gemaakt. Deze beauty vindt het geweldig om virtueel haar verlangens met iedereen te delen en dat iedereen die ook met haar kan en mag delen.

Ze zegt: "Ja ik zal lief voor je zijn en vaak is bijna niks te gek bij mij. Alleen maak mij niet boos en met een fatsoenlijke groet scoor je zeker punten bij mij❤ Ook heb ik een lieverd in huis genaamd Jack, mijn kater. Hij zal altijd mijn baby blijven dus ja wees ook lief voor hem😊 Voor de rest: geniet, doe waar je zin in hebt en trek je alsjeblieft niets van iemand aan, zolang je niemand of jezelf kwaad doet. Big kiss Rosa😘"

Genoeg reden om Rosa een plek op op onze website te geven! Volg Rosa ook op Instagram!

Reacties

Populaire posts van deze blog

De mooie Vlaamse Valerie

Ilona wil de wereld ontdekken

Katie & Taylor's lesbische avontuur